پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227008
آغاز پرداخت مطالبات فرهنگيان
تاریخ انتشار : 1395/08/22 18:06:20
نمایش : 1137
طي نامه معاون اول رئيس جمهور به وزارت اقتصاد به اين وزارتخانه اجازه انتشار حداکثر 50 هزار ميليارد ريال اوراق صکوک اجاره بابت پرداخت بدهي هاي وزارتخانه‌هاي آموزش و پرورش و علوم، تحقيقات و فناوري داده شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدباقر نوبخت سخنگوي دولت در نشست اخير خود با اصحاب رسانه که در حاشيه برگزاري بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها برگزار شد درباره پرداخت مطالبات فرهنگيان اعلام کرده بود که پرداخت 5 هزار ميليارد تومان از مطالبات بازنشستگان و فرهنگيان در دولت تصويب شده و اميدواريم در آينده نزديک، خبر تسويه کامل را به اطلاع مردم برسانيم.

بر همين اساس هيات وزيران به پيشنهاد سازمان برنامه و بودجه و در اجراي رديف 2 جدول شماره 3 تبصره 36 قانون اصلاح قانون بودجه سال95 کل کشور به وزارت اقتصاد اجازه داد بابت پرداخت بدهي هاي وزارتخانه‌هاي آموزش و پرورش و علوم، تحقيقات و فناوري نسبت به انتشار حداکثر 50 هزار ميليارد ريال اوراق صکوک اجاره اقدام و منابع مالي تجهيز شده را صرف بازپرداخت بدهي هاي مذکور کند.

همچنين قرار است سازمان برنامه و بودجه احکام لازم براي تعهد و بازپرداخت اصل، سود و هزينه هاي مترتب بر اوراق سررسيد شده را در لوايح بودجه سنواتي کل کشور پيش بيني کند.

متن کامل مصوبه هيات وزيرن براي پرداخت بدهي وزارت آموزش و پرورش و علوم، تحقيقات و فناوري به شرح زير است:

 



منبع:فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html